Monday 28 April 2014

cerita 28/04

Assalamualaikum kawan2

semalam hari yg agak2 xbes la...dah la saya n husben amek cuti...sebab konon2 nye appoinment doc kat klinik kesihatan 28hb...
da test blood pressure, timbang berat....cek air kencing...anta lah kad kat bilik doc...
skali xlama pon...tup2 nama kena panggil...xmain la tekan2 nombor...haha spesel...kihkih spesel la sangattt...
memang spesel pon...sebab nurse tu kata....aritu nurse xde bg tau awak ke masa amek BSP...
xde pulak kenapa?
lepas amek BSP, esoknya kena jumpa doctor terus...ni dah sminggu...dah xvalid...huhuhu
apo nak di kato....dah prosedure cenggitu...dia kata ni masih awal lagi kan...boleh masuk keje lg...haha kelaka denga...saya bole la msuk keje...tu husben yg saya sayang tu...nak pulak dia dah cuti pastu g keje...hehe
so panjang lah langkah kitorang...kebetulan...ada oder tupperware banyak...so anak3 pon sume g skolah...apa lagi...berjalan lah mama n papa diorang ni...
inilah hasil borongan tupperware...dekat 2 kotak...habis dekat 1k jugak...tapi xpe lah orang ode kan...kita tolong beli kan aje...sebab saya bukan jenis yang jual ikut hage retail...saya jual ikut hage saya je

No comments:

Post a Comment