Wednesday 23 April 2014

ambil darah 4 kali (BSP) and resultnya

Assalamualaikum kawan2...

slamat pagi... ";)

alhamdulillah...setelah kecut2 perut...takut sangat bacaan Gl saya tinggi

takut kena kencing manis masa mengandung....atau istilah dia GDM xsilap

akhirnya...result saya arini...cun2, sume nya below 4.5 hehe

datang klinik kul 7.20...kinik pon belum bukak lagi...tapi sy dah dpt nombor 16...da rmai yg beratur

inilah bacaan gula saya....masa puasa pagi tu...4.3...dah kne mnum air gula..terperanjat gaknya, dapat lah result 8.1 yg menyebabkan kena g amek bsp...huhu

huhu...xpasal2 dpt yellow tag...haha...anak 1st dpt kaler ijau sebab...Hb low...lps tu sy dah pandai...anak 2nd tag putih, anak 3rd tag putih jugak....tapi yang ni...huhu...xpe la cayang, janji cayang kt dalam peyut mama ni cihat

and....result yang buat mama happy... ";) alhamdulillah... sampai xdapat nak tido malam tu...kul 2 lebih baru tido...haha...alhamdulillah sebab saya minum ESP SOY PROTIN SHAKLEE....

nanti bebila saya share apa yang saya makan 1 hari tu

saya xkontrol pon...makan nasi macam biasa cuma kurang kan sahaja

No comments:

Post a Comment